سخنان بزرگان جهان (18) دکتر علی شریعتی
علمي ادبي هنری تفريحي .....Scientific, literary, artistic, recreational
تاریخ : پنج شنبه 26 مرداد 1391
نویسنده : محمود مرادپور

 اس ام اس هاى پندآموز از سخنان دکتر علی شریعتی

مهربانی جاده ای است که هرچه پیش می روند ، خطرناک تر می گردد …

 

———————————

من چیستم؟

لبخند پر ملامت پاییزی غروب در جستجوی شب

که یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات ، گمنام و بی نشان

در آرزوی سر زدن آفتاب مرگ

بقیه اسمس ها sms از سخنان و جملات مرحوم شریعتی در ادامه ببینید

چه امید بندم در این زندگانی

که در نا امیدی سر آمد جوانی

سرآمد جوانی و ما را نیامد

پیام وفایی از این

———————————-

عشق تنها کار بی چرای عالم است ، چه ، آفرینش بدان پایان می گیردزندگانی

———————————-

آیا در این دنیا کسی هست بفهمد

که در این لحظه چه می کشم ؟ چه حالی دارم؟

چقدر زنده نبودن خوب است ، خوب خوب خوب

———————————-

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود

هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم

و هنگامی تشنه آتش شدم،

که در برابرم دریا بود و دربا و دریا …!

———————————-

از دیده به جاش اشک خون می آید

دل خون شده ، از دیده برون می آید

دل خون شد از این غصه که از قصه عشق

می دید که آهنگ جنون می آید

———————————-

حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد.

———————————-

چو کس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم.

———————————-

دلی که عشق ندارد و به عشق نیاز دارد،

آدمی را همواره در پی گم شده اش،

ملتهبانه به هر سو می کشاند

http://dl.clip2ni.com/2011/6/1340998469_693jw8.gif


لطفا نظر بدهید. ممنون
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: .....سخنان بزرگان جهان , ,
برچسب‌ها: سخنان پند آموز بزرگان ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید .دادن نظر را فراموش نکنید. خوش ساعات لار